louisbeaggert.blogg.se

A Bitch working at grouphome vandisvägen in Stockholm.

Fattiga

Publicerad 2013-07-21 01:39:07 i Allmänt,

Till dom fattiga som tror dom skulle bli uppmappade och få lag tröjan glöm det idag är det dom som har eget företag eller jobbar som chef eller media som får vinsterna ingen annan så när den ej om talade fredriken som ingen känner i Sverige. fast det finns flera som vet vad han heter förutom carlen, hemlin, edwardson osv...
Så när du hör att någon slagit igenom i något fattigt område så är det egentligen bara någon losertill 99% som gärde en fuling och inte klarade dom höga kraven på dom fina skolorna! Vi kommer göra ett reportage om mc donken som låter sin personal trakassera folk när man representerar en tjänster sektor så ska man se till att sin personal sköter sig och behandla kunderna väll men även behandla sin personal väll. Inte för att jag bryr mig vad personalen säger till mig jag är van att ta skit det har jag alltid fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela